Harvian näyttävä Glow Corner -kiuas kruunaa tyylikkäimmänkin saunasisustuksen

Harvian näyttävä Glow Corner -kiuas kruunaa tyylikkäimmänkin saunasisustuksen

Sauna- ja spa-yhtiö Harvia laajentaa Glow-pilarikiukaiden mallistoaan uudella nurkkaan asennettavalla Glow Corner -designkiukaalla. Keskikokoisiin ja pieniin saunoihin sopiva kolmiomallinen kiuas tarjoaa pehmeän löylyelämyksen, ja kiukaan näyttävä teräksinen ulkokuori vangitsee katseen tuoden saunaan modernia tyylikkyyttä. Glow Corner on uusin lisäys keväällä -18 markkinoille esiteltyyn Glow-kiuasperheeseen, jonka raikas muotoilu lisää joustavuutta saunasisustuksen suunnitteluun.

Harvian Glow Corner -kiuasuutuus on nurkkaan sijoitettava tyylikäs ja moderni pilarikiuas, joka suuren kivimääränsä ansiosta tarjoaa ihanan pehmeät löylyt. Löylyjen kipakkuutta voi säätää omaan makuun sopivaksi heittämällä löylyä joko kiukaan kylkeen tai kivipilarin päälle. Kiuas on mahdollista upottaa myös lauteisiin, josta sen kiiltävä teräksinen pinta erottuu edukseen. Kiuas lämpenee nopeasti ja jakaa lämpöä tasaisesti suuren kivimäärän ansiosta. Kiukaan sisälle integroidut anturit takaavat turvallisen toiminnan. Kivien ladonta ei vaikuta termostaatin toimintaan ja termostaatti reagoi nopeasti kivien jäähtymiseen löylyä heitettäessä, jolloin kivet ehtivät lämmetä seuraavia löylyjä varten.

Kiukaan käyttöön saa helposti ja tyylikkäästi turvallisuutta kiukaaseen kiinnitettävällä haapapuusta muotoilulla suojakaarella. Lisäksi Glow E -malleja ohjataan erillisellä ohjauskeskuksella, minkä ansiosta kiukaan käyttö on entistä kätevämpää ja turvallisempaa. Glow-malli on varustettu perinteisellä, helppokäyttöisellä manuaalisella ajastimella ja lämpötilansäätimellä. ”Keväällä kauppoihin tuotu Harvia Glow -kiuas on otettu mielenkiinnolla vastaan ja se on suunniteltu täyttämään vaativimmankin saunasisustajan tarpeet. Uusi tyylikäs Glow Corner -kiuas sopii parhaiten keskikokoisiin ja pieniin perhesaunoihin, ja sen kompakti kulmamalli antaa vapautta laudesuunnitteluun ja tuo näyttävyyttä pienempäänkin löylyhuoneeseen”, kertoo Harvian markkinointijohtaja Sami Linna.