Verkkokaupan toimitusehdot

image description

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Harvia Oy (y-tunnus 0176654-2). Myymme tuotteita yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron ja postikulut. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti www.harvia.fi -nettisivustolla toimivan verkkokaupan ostoskorin kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet tilaamasi tuotteet, tuotteiden hinnat ja laskun loppusumman. Voit tarkastaa tilauksen sisällön myös rekisteröitymällä sivuillemme. Maksupalveluntarjoaja lähettää erikseen vahvistuksen maksutapahtumasta.

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, LähiTapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken, Collector-lasku sekä maksukortit. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Toimitusaika

Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Pankkiyhteyksistä riippuen siihen kuluu 1-3 arkipäivää tilauksen maksamisesta.

Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan Harvian verkkokaupan etusivulla.

Toimitustapa ja toimituskulut

Harvian verkkokaupan hinnat sisältävät kaikki pakkaus- ja postituskulut. Toimitamme tilaukset postipakettina, jota voi seurata lähetystunnuksella. Posti lähettää vahvistusviestin, kun toimitus lähtee Harvialta ja kirjautuu Postin järjestelmään.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Lataa palautuslomake tästä. Täytä, tulosta ja kiinnitä lomake palautuvan paketin päälle.

Tilatun tuotteen noutamatta jättäminen ei tarkoita tilauksen peruuttamista. Palautuskustannukset peritään tällöin asiakkaalta.

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa tai viallinen tuote

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi sähköpostitse osoitteeseen [email protected].

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Harvia Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti. Harvia Oy ei missään tilanteessa luovuta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.